niedziela, 16 grudnia 2018

Warsztaty u Agi C.

Sobotni wieczór spędziłam w miłym towarzystwie w pracowni Agi C. W pracowni "Fiori", która znajduje się w Lwówku Śląskim, byłam po raz pierwszy i mam nadzieję, że nie ostatni.
Jest to cudowne, pełne ciepła miejsce, gdzie spotykają się wspaniali ludzie. Aga znana jest chyba wszystkim scraperkom ze swoich cudnych, foamiranowych kwiatów i pięknych prac.
Tym razem Aga zorganizowała w swojej pracowni trzy warsztaty: Papierowo-koronkowa choinka, Świąteczny wianek i Zimowa latarenka.
Zdjęcie rozpożyczyłam od Agi


Ja z koleżankami wybrałam się na ostatni warsztat, zainteresowała nas Zimowa latarenka.
Na zdjęciach niestety nie widać atmosfery i doskonałej zabawy. Widać jedynie efekty naszej pracy, które są równie cudowne, jak całe wydarzenie.
Dziękuję Agnieszce za stworzenie tego wspaniałego  miejsca, cudowną atmosferę i rewelacyjne warsztaty. Dziękuję dziewczynom, współuczestniczkom warsztatów, bo to przecież uczestnicy mają duży wpływ na atmosferę. Cieszę się, że mogłam znaleźć się wśród Was i z Wami pracować  😘

Zimowa atmosfera towarzysza nam podczas drogi do Lwówka Śląskiego

 Klimatyczna pracownia Agi i jej stały gość, który czuje się tu jak u siebie w domu 🙂




 Nasza twórczo-artystyczna praca ...








... i jej przepiękne efekty

Życzę miłej niedzieli i aktywnie-radosnego ostatnie tygodnia przed świętami. Twórzcie, dekorujcie, gotujcie, ale nie przemęczajcie się. Pozwólcie na to, aby ten czas był prawdziwie radosny i magiczny.

            Pozdrawiam przedświąteczne  🎄
                                                         Alina  🙂

11 komentarzy:

  1. Zdjęcia są fantastyczne, widać, że warsztaty były bardzo udane :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak w bajce... :) kurs marzenie :) byłam dwa razy na kursie Agi i zawsze z niesamowitymi wspomnieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne twórcze spotkanie, Alinko.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace powstały, urocza pracownia i jak piszesz wspaniała atmosfera, słowem udane warsztaty :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięne prace powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna pracownia, aż miło patrzeć , czas pięknie przezyty

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki Tobie Alinko i tu zajrzałam na kursy Agi. Fajne a Ty wciąż poszukujesz i tworzysz nowości. Nie mogę wyjść z podziwu

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita pracownia, wspaniałe warsztaty. Fajnie tak razem tworzyć takie cudeńka.Świąteczne latarenki przepiękne.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie miejsca to istny raj na ziemi !

    OdpowiedzUsuń
  10. super sprawa takie warsztaty! Uwielbiam, szkoda, że tak dawno nie byłam na żadnych, musze nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina