sobota, 10 listopada 2018

Ślady przeszłości - Niedziela z fotografią

Dawno nie brałam udziału w zabawie, jakoś tak zleciało, a to już 15 spotkanie z fotografią.
Temat tym razem zaproponowany przez Elę - "Ślady przeszłości" początkowo wydawał mi się bardzo trudny. Po przeczytaniu postu napisanego przez Lidkę z bloga Misiowy zakątek, stwierdziłam, że wcale nie jest trudny. Przecież ślady przeszłości to wszystkie zdjęcia, bo one utrwalają to co minęło.
Wówczas przyszedł mi do głowy pomysł. Kiedyś, jeszcze przed remontem zrobiliśmy zdjęcia naszego domu. Po co?  Nie wiem. To była myśli. Chwila. Po prostu zrobiliśmy i są. Są tam też zdjęcia mojego poddasza. I właśnie to one będą tematem posta. 
Przed remontem i po remoncie graciarnia, ale w zupełnie innym wydaniu  🙂

Ale to już tylko ślady przeszłości. Dzisiaj moje poddasze wygląda tak 🙂




I jeszcze jeden jesienny widoczek z mojego poddasza

Życzę miłego, słonecznego weekendu i pozdrawiam cieplutko
                                                                                               Alina 🙂

25 komentarzy:

  1. Super zdjęcia Alinko. Ja często robię różne zdjęcia, bo mogą się kiedyś przydać, a jak nie to chociaż na pamiątkę. Fajnie jest po latach popatrzeć i powspominać jak to było, albo co miałam :) Ty masz teraz tam swój śliczny kącik. A ostatnie zdjęcie z ta pajęczynką jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko, wspaniale urządziłaś sobie poddasze - taki przytulny, ciepły kącik.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak fajnie!
    A to okrągłe okienko zostało?
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Niestety nie ma okrągłego okienka. Musieliśmy je zlikwidować 🙂

      Usuń
  4. Kiedys było tam sciernisko , teraz jest juz San Francisco ! piękna metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyremontowaliście poddasze :DDD Zrobił się bardzo przytulny kącik :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Super podeszłaś do tematu :) Niby trudny, a jednak wdzięczny :) Bardzo lubię poddasza bo dla mnie to takie magiczne miejsca :) Świetnie zagospodarowałaś swoje! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie zdjęcia przed i po, świetnie widać efekty pracy.
    Zdjęcie z pajęczą siecią rewelacyjne!
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zestawienia "przed" i "po" :) Uważam, że - szczególnie przy remontach - warto robić takie fotki. Bardzo fajnie podeszłaś do tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze się spisaliście Alinko. Twoje poddasze, to Twój nowy świat. Metamorfoza dokonała się idealnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, że temat nie okazał się tak trudny jak mógł się wydawać na początku. Dziękuję za udział :)
    Tematycznie pierwsze zdjęcie kapitalne w szczegółach!
    I jeszcze bonus w postaci tej wspaniałej pajęczyny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia i piękna metamorfoza poddasza. :)
    Zdjęcie z pajęczyną - rewelacyjne. :)

    Ja często robię zdjęcia, najczęściej zmieniającym się miejscom w ogródku, dlatego moje zbiory, to tysiące zdjęć.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna metamorfoza Twojego poddasza! Oj, marzy mi się takie cóś.
    Wspaniałe zdjęcie pajęczyny, lubię takie wyjątkowe ujęcia.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo piękna przemiana. ps. moje poddasze jeszcze tak wygląda jak u Ciebie w I-rwszej fazie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam poddasza, które skrywają tajemnice :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne poddasze i to okno owalne na starym zdjęciu...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała zmiana i masz Swoje królestwo. Też mi się takie marzy (nierealne) aby zostawiać spokojnie zaczęte prace, wracać kiedy ma się czas i twórczą wenę.
    P.S napisałam meila bo ne fb gdzieś mi się wiadomość "zawieruszyła"
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zdjęcia metamorfoz, te zmiany są cudne. Ja niestety zawsze zapominam zrobić zdjęcia przed :)))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje poddasze dostało nowe piękne oblicze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcie pajęczyny!
    A poddasza zazdroszczę :). Świetnie je zagospodarowałaś, no i fajnie, że masz taki własny pokoik, gdzie można rozłożyć spokojnie swoje przydasie, rozpoczęte prace itd.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina