wtorek, 13 marca 2018

Ślub Judytki i Krzyśka

Kiedy koleżanka z pracy ogłasza, że bierze we wrześniu ślub, moja głowa zaczyna pracować i już oczami wyobraźni widzę kartkę dla niej :)
Niestety zdjęcia, które zrobiłam są słabiutkie i nie potrafię nic z tym zrobić. Jak zawsze nie miałam czasu sprawdzić jak wyszły zaraz po wykonaniu.
Kiedy chciałam napisać ten post i otworzyłam folder ze zdjęciami było już za późno aby zrobić nowe. Wszystkie zdjęcia wyszły niebieskie :(  Tak czasem bywa z białym kolorem. Trochę popracowałam nad nimi, ale nie jestem fachowcem, więc efekt jest jaki jest :)

Do ozdobienia tła wykorzystałam pastę strukturalną nałożoną przez maskę, zanim pasta wyschła posypałam ją brokatem.


Młoda para i kilka elementów ozdobnych wycięte wykrojnikami.  Serduszka z masy odciśnięte w foremce i pomalowane czerwoną farbą. każde serduszko zaraz po wyjęciu, kiedy jeszcze było miękkie umieściłam na cienkim druciku. Kwiaty wykonane z białego foamiranu.


Robocze zdjęcie kartki, dużo lepsze niż pozostałe, dlatego postanowiłam je też opublikować :)


Zapraszam do galerii. Zdjecia dodałam tylko dlatego żeby pokazac kartkę oraz detale.










Jedynie te trzy zdjęcia oddają realną kolorystykę





No cóż. Nie zawsze i nie wszystko wychodzi nam tak jakbyśmy chcieli. 
Mam nadzieję, że kolejne zdjęcia czekające na publikację są lepszej jakości no i mam nauczkę - zawsze sprawdzić przed oddaniem pracy :)

Niestety nie zawsze się da. Czasami czas nas goni i nie ma kiedy :)

Dziękuję za odwiedziny. Dziękuję za to, że jesteście, czytacie i piszecie. Bez Was byłoby tu nudno i smutno. Zaraz pozaglądam na Wasze blogi, a teraz pozdrawiam cieplutko. Wiosna zbliża się wielkimi krokami, choć prognozy straszą jeszcze mrozami. Mam nadzieję, że się mylą i będzie coraz cieplej i wszystko w koło się zazieleni :)

                                                    Alina 



15 komentarzy:

  1. Cudne tło, aż szkoda przykrywać :)
    Bardzo ładna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna i delikatna karteczka, Alinko!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie piękna kartka. Taka pełna delikatności. Ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba, przepiękny bokeh stworzyłaś. :) Radosnego dnia Ci życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, idealna. Taka delikatna i elegancka, taka jak ma być na tę okazję. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko, kartka jest przepiękna i wspaniale skomponowana. Biel nie jest łatwa do fotografowania, ale na Twoich zdjęciach dobrze widać cały urok karteczki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka , te kwiatuszki i serduszka ...cudo

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka Alinko :) Niestety aparat nie zawsze współpracuje a oddać na zdjęciu realne kolory to dopiero jest sztuka. Tak czy inaczej jest co podziwiać i wielkie brawa za kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. que lindo trabalho..
    lindo cartão..
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest cudowna !!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zauroczona ta kartką jest cudowna.Niestety zima wróciła i mróz też .Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kartka,ha tez nie umiem robić zdjęć. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka jest przepiękna! Już samo tło bardzo mnie się podoba.( lubię taki subtelny, piękny efekt zdobniczy) A zdjęcia- raz wychodzą lepiej, raz gorzej, czasem "uciekają" rzeczywiste kolory, myślę,że wszyscy od czasu do czasu mamy taki problem...Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina