czwartek, 15 czerwca 2017

50-tka Moniki

50-t urodziny Moniki były doskonałą okazją do wykorzystania zakupionych ostatnio papierów z zestawu UHKGallery Provwnce. Wybrałam fioletowe cegiełki - La Mur.
Rzadko robię kartki do mapki, ale tym razem bardzo spodobała mi się  propozycja The Scrappy Sketches i postanowiłam spróbować swoich sił w ogłoszonym wyzwaniu :)
Kwiaty wycięte z białego i fioletowego brystolu. Białe tradycyjne troszkę wymiętoszone. Do tego jeszcze zielone listki i kilka wykrojnikowych drobiazgów. Jako wykończenie białe pudełko z okienkiem.







Mapka która posłużyła mi do inspiracji podczas tworzenia kartki:

Zgłaszam swoją urodzinową kartkę do wyzwania  #8/2017  

                                                                                  Pozdrawiam Alina  :)

16 komentarzy:

  1. przecudo! podoba się mi karteczka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się! Oj i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i bardzo elegancka. Powodzenia w wyzwaniu, Alinko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pamiątka urodzinowa :) Serdeczności posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. trabalho belíssimo !!
    grande abraço e boa semana.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka. W pierwszej chwili pomyślałam, że białe kwiaty są z foamiranu :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka, piękne kwiaty :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna interpretacja mapki :)
    A kwiatuchy - przecudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka, bardzo ładna kompozycja! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna kompozycja kwiatowa!!! Piekne kolory i cała kartka, brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ozdobienie pudelka, choć tak delikatnie, mnie zauroczyło. Piękny zestaw. I te kolorki, mraaauuu... Ślicznie.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina