czwartek, 4 czerwca 2015

Urodzinowa kartka dla Helki

Urodziny to ważny dzień w życiu każdego człowieka. Niektórzy powiedzą, że nie lubią tego dnia, bo oznacza niezmiennie upływający czas. Ale ja bardzo lubię urodziny swoje, swoich bliskich oraz niektórych znajomych. Staram się uczynić ten dzień wyjątkowym i przygotowuję mniejsze lub większe niespodzianki. Oczywiście zazwyczaj są to prezenty wykonane moimi własnymi rękami J

Moja koleżanka Helena urodziła się pięknym dniu dla każdej matki, dokładnie 26 maja i w tym roku skończyła 45 lat. Aby uczcić ten dzień zrobiłam jej kartkę z życzeniami.





Do kartki dołączona była zdekupażowana zakładka do książki, której niestety nie zrobiłam żadnego zdjęcia.

Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego przedłużonego weekendu   J

                                                                                                                     Alina          





5 komentarzy:

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina