niedziela, 31 sierpnia 2014

Koniec wakacji

Wakacje dobiegają końca, krótkie chwile spędzone nad naszym pięknym Bałtykiem pozwoliły naładować troszkę akumulatory, ale czy wystarczy do następnego urlopu?  Mam nadzieję, że tak. Szkoda tylko, że wraz z końcem wakacji kończy się ładna pogoda, choć zapowiadają jeszcze słoneczne dni. Niestety nie lubię jesieni i już! Wiem, że jest piękna i kolorowa, i jedyna w swoim rodzaju, ale zapowiada szarugę i zimno.  Brrrrrrr!!!!!!!
Koniec narzekania, głowa góry, na szczęście za kilka miesięcy znowu zawita do nas wiosna, a zima może będzie łaskawa jak ta ubiegłoroczna. Poza tym przed nami piękne święta Bożego Narodzenia  i Nowy Rok. Może troszkę szaleństwa na białym puchu, jak bedzie ochota - zobaczymy :)
Dziś jeszcze letnie wspomnienia i kilka zdjęć znad morza - czyż nie jest piękne?






2 komentarze:

  1. Witaj Alinko ! Uwielbiam morze o każdej porze roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Mireczko, ja tez uwielbiam morze o każdej porze roku, niestety daleko mam do niego. Bloga założyłam niedawno i uczę się, a widzę, ze to wcale nie jest takie proste :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina